svetinjebraniceva.rs

  • Повећај величину текста
  • Подразумевана величина текста
  • Смањи величину текста

СВЕТСКИ ВЛАДАРИ КОНТРОЛИШУ ЧОВЕЧАНСТВО ПОМОЋУ МЕДИЈА

Били ми тога свесни или не, а циљ јесте да не будемо свесни, данас се води рат, рат за наш ум, рат у којем се уместо метака испаљују ситуације, из медија уместо пушака, под заповедништвом банкарских магната, корпорација, уместо генерала.

Дали сте свесни улоге телевизије, односно, уопштено, медија у данашњем друштву?

Уколико нисте, након што прочитате овај чланак, више се нећете моћи оправдавати са “нисам знао”!

Медији су попут чаробног штапића у рукама тајних владара, штапића помоћу којег, не само да незамисливо може постати замисливо, могуће, већ помоћу медија постаје стварност.

Dick Sutphen тврди, да што више кроз данашњу технологију истражујемо, сазнајемо како данашње људско биће функционише, то више сазнајемо, знамо, о могућностима контроле људских бића.

А оно што највише плаши, је то што је медиј за овладавање већ дуго присутан.

Телевизија.

Dick Sutphen каже као телевизор у нашим дневним собама, спаваћој соби, чини много више од тога да нас забавља.

Каже како су тестови истраживача Хербарта Кругмана показали да је, док су особе гледале телевизију, активност десног мозга превладавала над активношћу левог мозга у односу на два на према један. Другим речима, гледаоци су били у измењеном стању свести, у трансу већи део времена.

Психофизиолог Thomas Mulholland, како би мерио распон пажње, прикључио је младе гледаоце на ЕЕГ уређај који је спојио тако да искључи телевизор сваки пут када би мозгови деце стварали претежно алфа таласе.

Иако је деци било речено да се концентришу, свега их је неколико успевало држати телевизор упаљеним дуже од 30 секунди, већина их је унутар 30 секунди већ била хипнотисана.

Продубити транс је лако. Један од једноставнијих начина је стављањем једне празне, црне слике на 32 слике у филму који се приказује.

То ствара ритам од 45 откуцаја у минути који запажа само подсвесни ум, што је идеалан ритам за изазивање дубоке хипнозе.

Рекламе, или у већини случајеве сугестије приказане након такве емисије, имају већу вероватноћу да ће бити прихваћене од стране гледаоца.

Гледаоци који имају способност месечарске дубине, лако могу те сугестије прихватити као наредбе, све док те наредбе не траже од гледаоца да учини нешто што је у супротности с његовим моралом, или уверењима.

Људи, медиј за овладавање је ту!

Јесте ли знали да већина деце у добу до 16 година, проведе 10.000 до 15.000 сати гледајући телевизију, више времена него што проведу у школи.

У просечном дому телевизор је упаљен 6. сати и 44 минуте, што се у просеку сваке године повећава за 9. минута.

Очигледно ствари не иду набоље.

Оваквим темпом, убрзо би се могли наћи у Орвеловском свету из 1984. кротки, стакластих очију и покорно слушајући заповест.

Истраживачки пројект Jacoba J. Психолога са Универзитета Пурдуе, показао је како од 2.700 тестираних људи, 90% погрешно разуме чак и једноставан материјал, као што су рекламе и серија Барнабиy Јонес. Само неколико минута након гледања, типичан гледаоц погрешно би одговорио на 23 до 36 посто питања о ономе што је гледао.

Зашто, зато што су улазили и излазили из транса. Уђе ли човек у дубок транс, мора му се наредити да запамти, иначе аутоматски заборавља.

А то је само врх леденог брега.

Када се комбинују сублиминалне поруке унутар музике, сублиминалне слике пројектоване на екран, хипнотички визуелни ефекти, дуготрајни ритмови музике који изазивају транс, постиже се изузетно и делотворно прање мозга.

Са сваким сатом који проведемо гледајући телевизију, постајемо све условљенији.

Ако мислите да постоје закони против било које од тих ствари, грешите, не постоје!

Много је моћних људи којима одговара да ствари буду управо такве какве јесу.

Истакнути истраживач Jordan Maxwell који је разоткрио једне од највећих превара у историји човечанства, каже:

Један од најважнијих симбола у њиховом систему је магични штапић који изгледа попут чаробног штапића чаробњака Мерлина.

Можемо то упоредити са штапићем диригента у оркестру где сви морају пратити ритам свог господара.

Моћници управљају с вама, што значи да ви плешете по њиховој музици. Чаробни дрвени штапић увек се израђује од светог стабла.

Симболички то значи да се израђује у Hollywoodu (светој шуми). Hollywood, средиште филмске индустрије, служи као друидска база. Симболи, речи, терминин и приче дизајнирани су управо на тај начин.

Цео филмски систем производи приче о којима размишљате.

Људи након гледања филма размишљају о реакцијама глумаца. Такво понашање одједном постаје уобичајено у стварним ситуацијама. Међуљудски односи нарушени су управо због Холлywоода одакле долази мноштво бесмислица, насиља, секса и дроге.

Људи једноставно више не знају како се треба понашати. Изгубили су своју човечност.

Наши животи постали су копије ликова из филмова, серија, забавних емисија. Дозволили смо да нам телевизија уместо срца говори шта јесте а шта није добро, како да се понашамо у одређеним тренуцима, како је нормално да реагујемо, шта да мислимо, како бисмо требали бити обучени, изгледати, чиме бисмо се требали бавити, за кога бисмо требали гласати, шта је истина а шта је лаж!

Били ми тога свесни или не, а циљ јесте да не будемо свесни, данас се води рат, рат за наш ум, рат у којем се уместо метака испаљују ситуације, из медија уместо пушака, под заповедништвом банкарских магната, корпорација, уместо генерала.

Рат који не ствара буку, не изазива видљиве телесне повреде и наизглед се не уплиће у ничији свакодневни живот.

Зато га још и зову “нечујни – тихи рат”.


Па ипак, сигурно ствара буку, сигурно наноси телесне и менталне штете, и сигурно утиче на свакодневни друштвени живот, тј. сигурно за свесног посматрача,онога који зна шта мора гледати.

Пошто јавност, жртве не могу схватити, видети оружје, нису ни свесни да су нападнути.

Јавност може инстинктивно осећати да нешто није у реду, али због природе “нечујног оружја” они своје осећаје не могу изразити на рационалан начин, односно решити проблем интелигенцијом.

Стога, не знају затражити помоћ и не знају како се повезати с другима ради заштите од њега.

Како се “нечујно оружје” примењује поступно, јавност се прилагођава на његову присутност те толерише његово задирање у сваку пору живота.

Циљ оружја је уверити жртве, како су мисли, идеје, политичких, религијских, или неких других ауторитета, њихове мисли, односно идеје, а то се постиже константним понављањем.

Како се каже, да би лаж постала истином, потребно ју је поновити само довољно пута.

То је управо оно што данашњи медији чине, понављају лаж све док је не прихватимо као истинитом, а самим тиме, истину као лаж.

То се постиже искључивањем умова жртви; саботирањем њихових менталних активности; пружањем ниско квалитетних програма јавног образовања, устројству система и економије и сузбијајући техничку креативност.

Побуђивањем њихових емоција, подстицањем на њихово удовољавање властитим страстима и препуштање емоционалним и физичким активностима кроз:

а) непрекидно емоционално шокирање и нападе (ментално и емоционално силовање) константном баражом секса, насиља и ратова у медијима посебно на телевизији и у новинама.

б) пружање онога што желе у прекомерним количинама ”БРЗЕ ХРАНЕ ЗА МОЗАК” и истовремено ускраћивањем онога што им стварно треба.

ц) Преправљање историје и закона и излагање јавности девијантним креацијама, чиме се њихово размишљање скреће с личних потреба на потпуно измишљене спољне приоритете.

Тиме се онемогућава њихово занимање за нечујна оружја, технологије друштвене аутоматизације и њихово откривање.

Правило је да се из збуњености може извући корист; што је већа збуњеност, то је већа корист.

Стога је најбољи приступ стварати проблеме и онда нудити решења.

Као што је рекао писац Мицхаел Еллнер: Погледајте нас. Све је изврнуто, све је наопако.

Лекари уништавају здравље, правници уништавају правду, универзитети уништавају знање, владе уништавају слободу, главни медији уништавају информације, а религија уништава духовност.

Зашто? Зато што је то њихов задатак.

Медији не само да изврћу истину, намећу лаж, већ код човека стварају осећај информисаности, тиме га чинећи незаинтересованим за даљње информисање, тражење алтернативних извора информација.

Колико медији учествују у креирању јавног мњења, онога што људи сматрају истином, јасно је видљиво у свакодневном животу, јер, у колико сте видели на телевизији, прочитали у новинама, мора да је истина, а самим тиме, оно што није било на телевизији, једноставно је лаж.

Па тако нас медији уверавају да ратујемо за мир, да не постоје лекови за смртоносне болести, да је све око нас хаос, да страхујемо за властиту егзистенцију, да су свуда око нас криминалци, и наравно, да ништа не можемо направити осим следити вође пут пакла, опростите, пут боље будућности.

Медији су алат стварања Привида, ИЛУЗИЈЕ!

Запослени у медијима у већини случајева не знају за кога раде.

Ево речи глумца Petera Fincha у улози новинара Howarda Bealea (Network; 1976.):

‘У великој смо невољи јер од неколико вас овде (обраћа се гледаоцима у студију) и 62 милиона американаца који ме гледате код куће мање од 3% чита књиге…мање од 15% вас чита новине…и сва истина је што сазнате преко овог ТВ канала..данас постоји цела генерација која не зна ништа више од оног с ТВ распореда..телевизија је постала еванђеље, откривање..телевизија може створити, уништити председнике, папе, премијере…телевизија је најјаче оружје у овом безбожном свету..а где смо ми били када је пала у руке кривих људи?…највеће светске компаније поседују највећу машинерију проганде на свету…стога слушајте ме, слушајте ме! Телевизија није истина, телевизија је забавни парк, циркус, карневал, путујућа дружина акробата, приповедача, певача, преносиоца уживо и фудбалера…ми смо у центру тог посла….али ви људи седите код куће из дана у дан, свих боја, сталежа и укуса…где сте сада? Почињете веровати да је илузија стварна, верујете нашим спиновима, верујете да је телевизија стварност, а да ваши животи нису стварни. Радите све што вам телевизија каже…облачити се тако, једете како вам каже…одгајате децу како вам се каже…чак и размишљате како вам телевизија каже…па ово је масовно лудило, па ви сте манијаци….људи па ви сте ПРАВА ствар, ми смо ИЛУЗИЈА.’

Медији су алат за масовну хипнозу, за претварање лажи (илузија), у истину (стварност).

Све док су људи свакодневно хипнотисани, док путем медија добијају своју дозу илузије, тешко да ће се истргнути из овога пакла, ноћне море, за коју нам медији говоре не само да је добра, већ нормална, пожељна.

Комплетан данашњи систем, начин на који је структурисан, без медија био би неодржив.

Можемо ли овај Привид послати у прошлост заједно с аналогном телевизијском мрежом? Могу ли се новинари пробудити и заједно нешто направити? Па наравно да могу!

Па шта се онда чека? Угасимо ТВ!

Пошто је мала вероватноћа да ће сви људи угасити ТВ, престати веровати свему што прочитају у новинама, или тачније речено, вероватноћа за тако нешто је никаква, на нама који смо свесни манипулације путем медија, велика је одговорност.

Уколико не желимо да ми и наша деца живимо у свету из Орвелове 1984. где је нормално радити десет сати на дан у корпорацији и потом куповати неприродну храну пуну вештачких адитива које су произвеле корпорације, у трговачким центрима који припадају корпорацијама, и увече исцрпљени од рада за корпорацију, гледати корпоративну телевизију с политичким вестима о потезима владе чији су чланови сад у влади а при и после на челу неке корпорације.

Кад нам такав живот драстично наруши здравље, одлазићемо по медицинску помоћ да би добили скупе неделотворне и штетне лекове које производе корпорације, … дали је то живот који желимо себи и својој дјеци?

Медији су чаробни штапић помоћу којег тајна друштва свет којем владају корпорације, покушавају претворити у стварност.

Codex Alimentarius који је ступио на снагу са 30.04.2011. у земљама ЕУ, под плаштом “заштите здравља крајњег потрошача”, камен је темељац, увођења корпоратизма (NWO-a) у читавом свету.

Codex Alimentarius је скуп правила за регулацију пољопривреде и потпуну контролу хране од семена до коначног производа (до стола). Како је помоћу Codex Alimentarius забрањена продаја лековитог биља, тако ће и у скоријој будућности мањим произвођачима (сеоским домацинствима) бити забрањена производња хране.

Наравно, не забрањена на начин да ће рећи забрањујемо вам производњу, већ на исти начин као и са лековитим биљем; новим одредбама, прописима, које ће моћи задовољити, испоштовати, једино велике компаније, које ће с временом расти и постати корпорације.

Пољопривреда је, годинама систематски уништавана.

То се десило и још увек траје у свим земљама Балкана. Наравно и широм света.

Због све виших цена репроматеријала и прописа којих је све више и више сваке године, људи масовно одустају од производње хране, па чак и за властите потребе.

Ти људи уколико неће обрађивати земљу, биће новчано кажњени, или другим речима приморани да је продају.

Ових дана имамо на пример ситуацију да наводни велики српски бизнисмен који заступа западне интересе предлаже и заговара да се кажњавају пољопривредници који не успеју да обраде сво своје земљиште и да се приморају на продају истог.

Одмах иза тог наводни српски бизнисмен предлаже да он лично у име страних корпорација откупи сво то земљиште.

А ко ће земљу уствари купити? Корпорације. Циљ Codex је да сва природна богатства: земља, шуме, воде, … падну у руке корпорација.

“ко контролише храну, контролише људе”

Циљ корпорација, односно оних који стоје иза корпорација, је управо то, контролисање људи.

Храна је само средство, начин на који ће људима увалити генетски деформисану храну без икакве нутритивне вредности, без минерала, натрпана разним пестицидима, озрачену гамма и x-зрацима, зачињену најраскошнијим варијацијама лабораторијски скројених, канцерогених хормона, … Или другим речима, циљ је помоћу хране човека држати у стању покорности, овисним о систему, да не може критички размишљати, да не преиспитује информације које му пласирају разни ауторитети путем медија (Биг Бротхера).

Критичко размишљање, преиспитивање је оно што свакако настоје избећи, а то само показује колико је преиспитивање овога система моћно.

Извор: „Вестинет“

 

 

Колумна

Време лажи

vreme lazi

 

Ушо рибар

uso ribar

 

Јесен живота

jesen zivota

 

Енглески студент

engleski student

 

Кино Култура

kino kultura

 

О ВИНУ

o vinu

 

Београд

beograd

 

Охридско Језеро

ohridsko jezero

 

Ововековни и оновековни

ovovekovni

 

Тешки људи

teski ljudi

 

trska_crkva.jpg
Број прегледа чланка : 5227344

16400a

16500a

pravilo posta 2020

0000

16200

09700

 Чуда божија наших дана

15900

СВЕ О СПОМЕНИКУ НА ВРАЊЕВЦУ

Sve o spomeniku S

 Споменик на Врањевцу, најпотпунији је и најлепши споменик српској војсци досад. Подаци о страдалима прикупљани десет година, од 2005., до 2015., а овај изузетан знамен  грађен је током  четири последње године крај одлично очуваних ровова српске војске из 1915. Све о споменику сазнаћете ако кликнете на наслов или слику.