ЗАПАЊУЈУЋЕ ОТКРИЋЕ РУСКОГ НАУЧНИКА

gf345jdhtrgtdh-640x427Тесли украли 30 Нобелових награда

Руски научник Дмитриј Крук уверен да је дошло време за потпуно нову физику. Само за открића нашег генија из 19. века 10 научника окитило се највећим признањем

– Непосредно пред смрт, српски геније Тесла је рекао да ће његова наука постати јасна свету за 100 година. Ближи се рок. Све је јасније да човечанство мора да одбаци добар део важеће теоријске физике јер она једноставно не одговара на основна питања: шта је време, простор, материја, гравитација – ово, између осталог, каже Дмитриј Крук, докторанд техничких наука из Краснојарска, који је за Дан руске науке, као гост Међународног центра за истраживање научног дела Николе Тесле, одржао предавање у Београду.

– Ајнштајн, који је проглашен за најгенијалнијег научника света, није ништа друго него пророк, а његова схватања физичких закона су пророчанства без доказа да је то заиста тако. За разлику од њега, Теслина наука и његови патенти “раде”. И то на сасвим супротним принципима од конвенционалних – сматра Крук.

Руски научник, за “Новости”, образлаже да је наш сународник био више од научника:

– Био је Божије даровање цивилизације кроз словенску душу!

Крук је проучавао дело српског научника кроз документацију о њему похрањену у Русији и кроз документе Музеја у Београду, и каже да је израчунао да је Тесли до сада “украдено” чак 37 Нобелових награда за разне изуме.

Само за његова открића из 19. века 10 научника се окитило признањем из Стокхолма. Последња два Тесли недоделјена “Нобела” су из 2014, за светлећу диоду, и из 1986, за откриће у оптици електрона и дизајн првог електронског микроскопа.

– На факултету скоро да за Теслу нисам чуо, сем по јединици магнетне индукције, која носи његово име – говори Крук. – Пошто сам схватио да је он отац моје струке – радиотехнологије, почео сам да истражујем кроз руске документе и био сам запрепашћен нашавши рецимо писмо цара Николаја који саветује да се “обрати пажња на рад Тесле у Нјујорку”.

Крук је нашао и преписку Лењина и Тесле, где му он тражи да осмисли електрификацију велике землје.

– У руским архивима постоји и документ из 1934. у коме се види да су Сталјин и Ворошилов од Тесле купили техничку документацију за “зраке смрти”, плативши 25.000 долара. Мало је познато да је српски научник имао отворену понуду из Петербурга да 1884. уместо у Америку дође у Русију, и сигуран сам да би човечанство због тога имало много више користи него што је радио у САД.

Крук указује на то да практично неколико деценија нема већег научног напретка код човека јер нам то важеће технологије и физички закони не дозволјавају.

– У Теслиној “катушки”, завојници на бакарном калему, станује будућност света – тврди Крук. – Све Теслине експерименте из лабораторија поновили смо у Русији и питање је само када ће човечанство одлучити да користи бесплатно ресурсе које му је Бог дао. У нашем Институту за електрификацију при Руској академији наука користи се чак 180 Теслиних патената који спадају у врхунску тајну.

БЕСПЛАТНА ЕНЕРГИЈА ЛИЧКОГ ПРОМЕТЕЈА

Дмитриј Крук је у Београду представио своју књигу “Никола Тесла, пробуђена сила, излаз из матрице”. У њој образлаже основе Теслине космогоније, указујући на владајуће грешке теоријске физике, квантне физике, схватања радијације…

Порука Круковог дела гласи да је човеку доступна Теслина слободна и бесплатна енергија и да питање њеног преноса на било коју тачку планете лежи у землјином електростатичком потенцијалу, односно природној резонанци коју је геније користио за пренос струје још у Колораду и Лонг Ајленду.

Д. Вујичић (Новости.рс)