Британски астрофизичар Мартин Рис тврди да је структура ДНК доказ да је њен творац - Бог

022266Да би молекул ДНК настао еволуцијом - било би потребно много више времена него што Земља постоји

• „Молекл ДНК, који садржи енциклопедијски обим информација, није могао да се појави сам од себе и захваљујући еволуцији“

БРИТАНСКИ астрофизичар и космослог Мартин Џон Рис, који не крије да је раније био атеиста, изјавио је да се у последње време догодио цео низ интересантних открића која су преокренула његова гледања на свет и његов постанак.

Објаснио је да се нека од тих открића односе на структуру молекула ДНК. И прецизирао да има у виду научно верификовану чињеницу да њени молекули садрже милионе кодова информација. Па указао:

„Научници који се баве ДНК сматрају да су њени молекули такви да је немогуће да се први систем њиховог репродуковања појавио без Бога“.

Чак је додао: „Теорије атеиста на овом плану више нису актуелне. Молекул ДНК, који садржи енциклопедијски обим информација, није могао да се појави сам од себе и захваљујући еволуцији“.

Рис је добио 1,4 милиона долара за доказе о постојању Бога.

Поводом Рисовог „заокрета крема Богу и креационизму“, руководилац Међународног института за теоријску и примењену физику - Анатолиј Акимов - подсетио је да су на божански настанак Васељене указивали и да указују многи научници од ауторитета.

Он указује и да су наука и хришћанство све до открића Исака Њутна били у „тесном контакту“ и да није мало научника који су до својих открића дошли „држећи се богословских постулата“.

Акимов посебно наглашава: „Да се до данашњег молекула ДНК дошло еволуцијом од првих простих органских ћелија и преко мутација - да би се стигло довде било би потребно много више времена него што уопште постоје Земља и живот на њој“.

Рис је рођен 1942. године. Од 1995. има статус „краљевски астроном“.

Светску награду за науку „Алберт Ајнштајн“ добио је 2003. године.

Награду „Темплтон“ добио је 2011, а Њутнову медаљу - 2012. године.

Преузето са: http://fakti.org/